Doha 2015 Newsletter - The Final Countdown

Tickets for Doha 2015 IPC Athletics World Championships go on sale. (Please find Arabic text below) 17 Sep 2015

Ticket sales for the Doha 2015 IPC Athletics World Championships were launched during a press conference on 7 September 2015 at the Qatar Olympic Committee (QOC) headquarters, along with the very first film of the “My Incredible Story” series.

President of the Local Organising Committee (LOC) and Secretary General of the QOC Thani al-Kuwairi announced the launch of ticket sales. Also in attendance were CEO of the LOC Ameer al-Mulla, as well as Qatari para-athlete standouts Abdelrahman Abdelqader, Mohamed al-Khubaisi and Sara al-Mulla. To read more about the ticket sales and “My Incredible Story” launch click here.

The LOC has partnered with Q-Tickets to offer a fast and convenient way of purchasing tickets online for all fans. Tickets for the exciting, star-studded opening ceremony cost just QAR 30 and 50, depending on the category.

The 10-day competition will consist of morning (from 9:30 to 12:30) and afternoon sessions (16:00 to 22:00). While tickets to the morning session are free of charge, the tickets still must be obtained online via the Q-Tickets website. For the evening sessions, prices range from QAR 10 for general tickets to QAR 50 for VIP tickets.

To facilitate access to the competition, multi-day passes are also available. Five-day passes, with a 30 per cent discount, range from QAR 35 for general tickets to QAR 175 for VIP tickets, while 10-day passes range from QAR 60 to QAR 300.

العد التنازلي الأخير

طرح تذاكر بطولة العالم لألعاب القوى للمعاقين الدوحة 2015 للبيع

طرُحت تذاكر بطولة العالم لألعاب القوى لذوي الإعاقة الدوحة 2015 للبيع خلال المؤتمر الصحفي الذي عُقِد في 7 سبتمبر 2015 في مقر اللجنة الأولمبية القطرية بالتزامن مع عرض الفيلم الأول من سلسة أفلام "قصتي التي لا تصدق".

أعلن رئيس اللجنة المنظِّمة والأمين العام للجنة الأولمبية القطرية الدكتور/ ثاني الكواري إطلاق مبيعات تذاكر حضور البطولة وإتاحة شرائها عبر شبكة الإنترنت من خلال الضغط على هذا الرابط. كما حضر الاجتماع المدير التنفيذي للجنة الوطنية المنظِّمة السيد/ أمير الملا، وكذلك أبطال ألعاب القوى لذوي الإعاقة القطريين عبد الرحمن عبد القادر، ومحمد القبيسي، وسارة الملا. لقراءة المزيد عن مبيعات التذاكر وسلسة أفلام "قصتي التي لا تصدق"، يُرجى النقر على هذا الرابط [إضافة رابط البيان الصحفي].

تحرص اللجنة الوطنية المنظِّمة بالتعاون مع كيو تيكتس (Q-Tickets) على توفير وسيلة سريعة ومريحة لشراء التذاكر عبر شبكة الإنترنت لجميع المشجعين. وتبلغ سعر تذكرة الحلفة الافتتاحية المثيرة والحافلة بالنجوم 30 ريال قطري أو 50 ريال فقط حسب الفئة.

ومن المقرر أن تستمر البطولة لمدة 10 أيام. وتعقد المنافسات الصباحية من 9:30 صباحاً حتى3:00 عصراً، والمنافسات المسائية من 16:00 حتي 22:00. وفي حين أن تذاكر حضور المنافسات الصباحية مجانية، فإنه يتعين على المشجعين الحصول على التذاكر عبر شبكة الإنترنت من خلال موقع كيو تيكتس (Q-Tickets). بالنسبة للمنافسات المسائية، فتتراوح أسعار تذاكرها بين 10 ريال قطري للتذاكر العامة إلى 50 ريال قطري لتذاكر كبار الشخصيات.

لتسهيل حضور منافسات البطولة، توجد عروض على تذاكر الحضور المتكرر أيضاً. تحصل حزمة تذاكر الحضور المتكرر لمدة خمسة أيام على خصم 30٪، وهو ما يمثل 35 ريال قطري للتذاكر العامة و175 ريال قطري لتذاكر كبار الشخصيات، في حين أن الخصم لحزمة تذاكر الحضور المتكرر لمدة 10 أيام تتراوح من 60 إلى 300 ريال قطري.

لمزيدٍ من المعلومات وشراء تذاكر بطولة العالم لألعاب القوى لذوي الإعاقة الدوحة 2015 يُرجى زيارة الموقع الإلكتروني التالي